Beyonce

23 juli 2019 - Avdou, Griekenland

Vanochtend zijn we weer wakker geworden in onze Beyonce villa. Zo hebben we ons appartement omgedoopt omdat we nog steeds moeten wennen aan de luxe. De ruimte, de rust en het heerlijke privé zwembad maken dat we ons een popster voelen.

IMG_4515

Helen en ik zijn vanochtend vroeg opgestaan om lekker samen te gaan zwemmen. Na de drukte in de afgelopen weken is dit zo contrasterend.

Gister hebben we vooral de tijd genomen om even te "landen". Dat landen begon met zelfgemaakte pancakes van Lisa tijdens het ontbijt. Smullen!

Daarna vooral genieten van de zon,  het zwembad en de rust. Beetje bijslapen,  lezen, puzzelen en kletsen.

IMG_4489

IMG_4490

IMG_4487(1)

In de middag hebben we Eileen opgezocht.  De gastvrouw van het complex. Door haar jarenlange ervaring in het toerisme van Kreta weet ze ons alle mooie plekjes van Kreta op de kaart aan te wijzen. We gaan maximaal gebruik van haar kennis maken!

Haar eerste tip is al geweldig. We rijden naar Oud Chersonissos. Het oude dorpje staat vol met authentieke Griekse huisjes, maar bruist van gezelligheid op de kleine terrasjes. Uiteindelijk gaan we 2 dorpjes verder eten. We kiezen voor een echte Griekse taverne met een dakterras. We eten uiteraard Gyros en Souvlaki en smullen van de tzaziki. Het pistachegroene welkomstdrankje, de ouzo en de witte wijn smaken ook prima.

20190723_103724

20190723_104345

IMG_4523

Dag 1 is meer dan geslaagd! We zien uit naar morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bep Henigë:
    23 juli 2019
    Dat ziet er allemaal geweldig uit. Genieten maar!