We gaan de Westkust van Amerika ontdekken!

8 juli 2018 - Capelle aan den IJssel, Nederland

San Francisco ... here we come!Zo een 10 dagen voordat we in het vliegtuig stappen naar San Francisco gaan we steeds meer toeleven naar onze geweldige trip die bijna voor onze neus staat. We hebben al heel veel voorbereidingen getroffen. De rondreis met de camper is al uitgezocht en nageplozen, vragen zijn gesteld aan onze touroperator Jan Doets, de paspoorten zijn up-to-date en de extra formulieren om Amerika in te komen zijn correct ingevuld.

De komende dagen gebruiken we voor de laatste inkopen en om ons af te vragen wat we allemaal mee moeten nemen. Speciale stekkers, boeken en e-readers, iPads of toch onze laptops? En wat moeten we aan kleding meenemen. In Death Valley kan het meer dan 40 graden worden. Wat trek je dan in hemelsnaam aan?

En hoe ziet die reis er dan uit? We vliegen donderdag 19 juli aanstaande richting San Francisco en vanaf zaterdag gaan we met de camper rondtrekken, via de Highway 1 naar Los Angelos en vervolgens richting de Grand Canyon, de Bryce Canyon, Zion National Park, Las Vegas, de Mammoth Lakes en via het Yosemite National Park rijden we weer terug naar San Francisco.

We hebben er ontzettend veel zin in! Lees weer gezellig met ons mee!

Liefs, Helen, Saskia, Lisa en Evi

1. Annemieke:
    10 juli 2018
    Leuk! Veel voorpret voor nu en goede reis voor straks. We aan jullie weer volgen.
  2. Margo:
    13 juli 2018