Van Monument Valley naar Moab

29 juli 2018 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Zonsopgang 2Om half zes staat de wekker. We willen de zonsopgang in Monument Valley zien dus we staan vroeg op. Het is een klein stukje rijden naar een mooi punt om te fotograferen, dus we pakken de camper weer goed in, zodat alles heel blijft tijdens het hobbelige weggetje.

Precies om 06:15 uur zijn we op plaats van bestemming en om 06:22 zien we heel langzaam de zon te voorschijn komen. Weer adembenemend. Achter de prachtige zandsteen formaties verschijnt de rood oranje zon. Beetje bij beetje een stukje meer. Gewoonweg weer prachtig.

Onderweg naar Moab 4Rond 07:00 uur is de zon volledig op en gaan we op weg richting Moab. Onze volgende bestemming. Na een uurtje stoppen we en maken we een lekker ontbijtje. Daar is zo een camper wel ideaal voor. En na wederom een prachtige rit met de meest prachtige rotsbogen, uitzichtpunten en rare curiositeiten komen we rond 12 uur aan op een hele gezellige camping. Hoewel in de beschrijving staat dat we in de middag alvast Moab kunnen verkennen, besluiten we er een lekker rustdagje van te maken.

Ons kampeerplekje in MoabWe trekken onze bikini’s aan en gaan lekker bij het zwembad hangen. Even alle belevenissen van de afgelopen dagen laten bezinken en een klein beetje bijslapen. Ook dat is vakantie!